GY.I.K.

– Gyakran Ismételt Kérdések –

Milyen márka is a RoseBearHungary? Mit lehet róla tudni?

Minden termékünk minősége ellenőrzött és jóváhagyott. A márka kifejezetten az általunk forgalmazott termékekre és ezek kiegészítőire lett létrehozva.

Cégünkről, termékeinkről itt olvashatsz bővebben.

 

Hogyan tudok hozzájutni a termékekhez?

Minden termékünket meg tudsz rendelni a ,,kosárba rakom” gombbal és az adataid megadásával. A megrendelésedet futárszolgálat segítségével házhoz szállítjuk a lehető legrövidebb időn belül.

Személyes átvételre sajnos jelenleg nincs lehetőség.

 

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Raktáron lévő termék​​ esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Raktárhiányos termékeknél ez tovább húzódhat,​ akár 10 munkanapot is igénybe vehet. ​Amennyiben 10 munkanap után sem érkezik​ meg a csomagod, kérjük, hogy érdeklődj ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek egyikén. A kiszállítás előtt​ minden esetben e-mail​ formájában​ egy értesítést küldünk​.

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhoz szállítás esetén a futár telefonon is megkísérel egyeztetni az átvétel pontos időpontjával kapcsolatban, így pontosan tudhatod, hogy mikor számíthatsz a küldemény érkezésére (ezért kiemelten fontos, hogy telefonszámod feltüntesd a szükséges helyeken, hiszen csak így nyílik alkalom a közvetlen egyeztetésre).

 

Mennyi a kiszállítási költség és kiszállítási idő?

A kiszállítás MPL futárszolgálattal történik. A 12:00-ig leadott rendeléseket még azon a munkanapon igyekszünk feldolgozni, ezután tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítási idő 1-2 munkanap és 1290 Ft a szállítási díj. A kiszállítás előtt minden esetben e-mail formájában értesítünk.

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának vagy PostaPontra érkezésének napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhoz szállítás esetén a futár telefonon is megkísérel egyeztetni az átvétel pontos időpontjával kapcsolatban, így pontosan tudhatod, hogy mikor számíthatsz a küldemény érkezésére (ezért kiemelten fontos, hogy telefonszámod feltüntesd a szükséges helyeken, hiszen csak így nyílik alkalom a közvetlen egyeztetésre).

Hogyan juttathatom vissza a terméket?

A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod ​vissza a címünkre. Felhívjuk a figyelm​ed​, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége,​ pedig ebben az esetben​​ Téged​ terhel!

 

Hibás terméket kaptam, mi a teendő?

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket a feladó címére. Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!

A csomagba​ kérjük​ mellékelj egy levelet, amiben a kifogás​od​ egyértelműen leír​od​.

 

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezt követően Te vagy a felelős a termékekért.

 

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon fog keresni. Két egymást követő sikertelen kézbesítés után hagy egy értesítőt, amivel a helyi postán​ még​ ​5 munkanapig át​veheted a csomagot​​.