GY.I.K.
– Gyakran Ismételt Kérdések –
Milyen márka is a RoseBearHungary? Mit lehet róla tudni?
Minden termékünk minősége ellenőrzött és jóváhagyott. A márka kifejezetten az általunk forgalmazott termékekre és ezek kiegészítőire lett létrehozva.
Cégünkről, termékeinkről itt olvashatsz bővebben.
Hogyan tudok hozzájutni a termékekhez?
Minden termékünket meg tudsz rendelni a ,,kosárba rakom” gombbal és az adataid megadásával. A megrendelésedet futárszolgálat segítségével házhoz szállítjuk a lehető legrövidebb időn belül.
Személyes átvételre sajnos jelenleg nincs lehetőség.
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Raktáron lévő termék esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Raktárhiányos termékeknél ez tovább húzódhat, akár 10 munkanapot is igénybe vehet. Amennyiben 10 munkanap után sem érkezik meg a csomagod, kérjük, hogy érdeklődj ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek egyikén. A kiszállítás előtt minden esetben e-mail formájában egy értesítést küldünk.
A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhoz szállítás esetén a futár telefonon is megkísérel egyeztetni az átvétel pontos időpontjával kapcsolatban, így pontosan tudhatod, hogy mikor számíthatsz a küldemény érkezésére (ezért kiemelten fontos, hogy telefonszámod feltüntesd a szükséges helyeken, hiszen csak így nyílik alkalom a közvetlen egyeztetésre).
Mennyi a kiszállítási költség és kiszállítási idő?
A kiszállítás MPL futárszolgálattal történik. A 12:00-ig leadott rendeléseket még azon a munkanapon igyekszünk feldolgozni, ezután tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítási idő 1-2 munkanap és 1290 Ft a szállítási díj. A kiszállítás előtt minden esetben e-mail formájában értesítünk.
A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának vagy PostaPontra érkezésének napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhoz szállítás esetén a futár telefonon is megkísérel egyeztetni az átvétel pontos időpontjával kapcsolatban, így pontosan tudhatod, hogy mikor számíthatsz a küldemény érkezésére (ezért kiemelten fontos, hogy telefonszámod feltüntesd a szükséges helyeken, hiszen csak így nyílik alkalom a közvetlen egyeztetésre).
Hogyan juttathatom vissza a terméket?
A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod vissza a címünkre. Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége, pedig ebben az esetben Téged terhel!
Hibás terméket kaptam, mi a teendő?
Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogásod van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket a feladó címére. Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!
A csomagba kérjük mellékelj egy levelet, amiben a kifogásod egyértelműen leírod.
Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezt követően Te vagy a felelős a termékekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon fog keresni. Két egymást követő sikertelen kézbesítés után hagy egy értesítőt, amivel a helyi postán még 5 munkanapig átveheted a csomagot.